Bedrijfsfilm


Werkwijze
Het maken van een bedrijfsfilm is een persoonlijke aangelegenheid. Het is van belang dat we
jou en jouw wensen goed begrijpen en een goed gevoel krijgen van de sfeer en uitstraling
van het bedrijf. Daarnaast is het minstens zo belangrijk dat we een goede klik hebben en jij
ook mij en mijn team vertrouwt. Alleen dan gaan we echt succes vastleggen. Om dit te
realiseren, werkt Roy Ensink volgens de volgende werkwijze:

  1. Kennismaking & bespreking project: Tijdens onze kennismaking kijken we of de juiste
    klik er is en bespreken we de exacte eisen en wensen voor de bedrijfsfilm. Dit is de
    basis waarmee we onze creativiteit straks in de vrije loop kunnen laten.
  2. Storyboard: Vervolgens gaan we aan de slag met het ontwikkelen van een
    storyboard. In het storyboard leggen we het verloop van de bedrijfsfilm vast en laten
    we alle elementen die we tijdens onze kennismaking hebben besproken,
    terugkomen.
  3. Bespreking storyboard: Nu de eerste versie van het storyboard op tafel ligt, is het tijd
    om dit samen door te nemen en van feedback te voorzien. Indien nodig maken we de
    gewenste aanpassingen en gaan we ons voorbereiden op het realiseren van de
    bedrijfsfilm.
  4. Filmdag(en): We maken samen duidelijke afspraken voor de datum (of data), het
    tijdstip en het verloop van de opnames. We maken er samen een creatieve tijd van – en
    dat zie je ongetwijfeld terug op de camera!
  5. Editten: Nu de opnames erop zitten, gaan wij aan de slag om het beeldmateriaal te
    monteren tot het gewenste eindresultaat.
  6. Finetunen: Het concept ligt bij jullie en samen gaan we aan de slag om de puntjes
    echt op de I te zetten. Na het finetunen is jullie nieuwe bedrijfsfilm klaar voor gebruik
    op jullie website, bedrijfspagina of andere online campagnes!

 

Mail : info@royensink.nl
Phone +31 6 522 435 86

Vraag gratis een offerte aan!

     

    Jij wilt jouw (potentiële) klanten vertellen en laten zien wie je bent. Wanneer je dit, naast
    een geschreven verhaal, doet middels video, kunnen ze goed inschatten wie je écht bent als bedrijf.

     

    Zo kun je bijvoorbeeld een virtuele rondleiding geven door je pand of het productieproces
    vastleggen. Of je kunt iets laten zien over de herkomst en productie van je waren. Daarnaast
    is het toevoegen van videomateriaal aan jouw website en marketinguitingen ook voordelig
    voor jouw online vindbaarheid in zoekmachines als Google. Met een goed, beeldend verhaal
    kun je de klant voor je winnen. Een video van 2-3 minuten is hierbij al voldoende!


    Met Roy Ensink bedrijfsfilms wil ik organisaties inspireren en een echt ‘wow’-effect creëren.
    Met mijn team zorg ik er niet alleen voor dat jouw bedrijf aantrekkelijk op het
    beeldmateriaal naar voren komen, maar ook dat de beelden weerspiegelen waar jouw
    organisatie en medewerkers voor staan.

     

    WhatsApp chat