Bedrijfsfilm
Werkwijze
Het maken van een bedrijfsfilm is een persoonlijke aangelegenheid. Het is van belang dat we
jou en jouw wensen goed begrijpen en een goed gevoel krijgen van de sfeer en uitstraling
van het bedrijf. Daarnaast is het minstens zo belangrijk dat we een goede klik hebben en jij
ook mij en mijn team vertrouwt. Alleen dan gaan we echt succes vastleggen. Om dit te
realiseren, werkt Roy Ensink volgens de volgende werkwijze:
- Kennismaking & bespreking project: Tijdens onze kennismaking kijken we of de juiste
klik er is en bespreken we de exacte eisen en wensen voor de bedrijfsfilm. Dit is de
basis waarmee we onze creativiteit straks in de vrije loop kunnen laten. - Storyboard: Vervolgens gaan we aan de slag met het ontwikkelen van een
storyboard. In het storyboard leggen we het verloop van de bedrijfsfilm vast en laten
we alle elementen die we tijdens onze kennismaking hebben besproken,
terugkomen. - Bespreking storyboard: Nu de eerste versie van het storyboard op tafel ligt, is het tijd
om dit samen door te nemen en van feedback te voorzien. Indien nodig maken we de
gewenste aanpassingen en gaan we ons voorbereiden op het realiseren van de
bedrijfsfilm. - Filmdag(en): We maken samen duidelijke afspraken voor de datum (of data), het
tijdstip en het verloop van de opnames. We maken er samen een creatieve tijd van – en
dat zie je ongetwijfeld terug op de camera! - Editten: Nu de opnames erop zitten, gaan wij aan de slag om het beeldmateriaal te
monteren tot het gewenste eindresultaat. - Finetunen: Het concept ligt bij jullie en samen gaan we aan de slag om de puntjes
echt op de I te zetten. Na het finetunen is jullie nieuwe bedrijfsfilm klaar voor gebruik
op jullie website, bedrijfspagina of andere online campagnes!
Mail : info@royensink.nl
Phone +31 6 522 435 86
Vraag gratis een offerte aan!
Jij wilt jouw (potentiële) klanten vertellen en laten zien wie je bent. Wanneer je dit, naast
een geschreven verhaal, doet middels video, kunnen ze goed inschatten wie je écht bent als bedrijf.
Zo kun je bijvoorbeeld een virtuele rondleiding geven door je pand of het productieproces
vastleggen. Of je kunt iets laten zien over de herkomst en productie van je waren. Daarnaast
is het toevoegen van videomateriaal aan jouw website en marketinguitingen ook voordelig
voor jouw online vindbaarheid in zoekmachines als Google. Met een goed, beeldend verhaal
kun je de klant voor je winnen. Een video van 2-3 minuten is hierbij al voldoende!
Met Roy Ensink bedrijfsfilms wil ik organisaties inspireren en een echt ‘wow’-effect creëren.
Met mijn team zorg ik er niet alleen voor dat jouw bedrijf aantrekkelijk op het
beeldmateriaal naar voren komen, maar ook dat de beelden weerspiegelen waar jouw
organisatie en medewerkers voor staan.